مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-17اجتماعي

برپایی 218 پایگاه جشن عاطفه ها در اردبیل


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: 218 پایگاه ثابت و سیار در استان اردبیل با هدف جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن عاطفه ها برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 150 مرکز نیکوکاری در قالب این پایگاه به صورت محله محور اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کنند تا در قالب جشن عاطفه ها این کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و برای دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع شود.

وی افزود: از فردا پایگاه های کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی خواهند بود که تا آخر هفته در معابر عمومی شهرها کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: 31 شهریور ماه نیز جلوی مصلی نمازجمعه همکاران در قالب این پایگاه ها مستقر خواهند شد تا کمک ها را جمع آوری کنند.

قدیمی گفت: سال گذشته در قالب جشن عاطفه ها بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان مساعدت مردمی جمع آوری شد تا تقدیم خانواده های نیازمند شود.

وی تشریح کرد: امسال پیش بینی می کنیم با بهره گیری از ظرفیت خیران خارج از استان و اردبیلی های مقیم تهران بتوانیم بیش از 12 میلیارد تومان منابع را در قالب جشن عاطفه ها جمع آوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 218 پایگاه جشن عاطفه ها در اردبیل

برپایی 218 پایگاه جشن عاطفه ها در اردبیل