مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-13اقتصادي

تخصیص اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی شاخص آبادان


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان از تخصیص اعتبار برای مرمت و بهسازی بناهای تاریخی شاخص و ثبت ملی شده این شهرستان از جمله مسجد رنگونی ها، - ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان از تخصیص اعتبار برای مرمت و بهسازی بناهای تاریخی شاخص و ثبت ملی شده این شهرستان از جمله مسجد رنگونی ها، موزه آبادان و.

خبر داد.

سید شمس الدین نوربخش غفاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که اعتبار تخصیص یافته برای مرمت بناهای تاریخی شاخص آبادان در سال گذشته اندک بود گفت: به همین دلیل در سال جاری نیز اعتباری برای اجرایی شدن کارهای مرمتی در نظر گرفتیم.

او افزود: با تخصیص اعتبارات لازم فعالیت های مرمتی جدید بر روی بناهای تاریخی شاخص این شهرستان به ترتیب اولویت و نیاز آغاز می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان تاکید کرد: اداره میراث فرهنگی با توجه به اهمیت موضوع حفاظت و مرمت این آثار تاریخی به لحاظ اعتباری و تاثیرات مثبت اجتماعی، برنامه ریزی های لازم را برای ادامه این روند مرمتی انجام خواهد داد.

مسجد رنگونی ها، مجموعه بناهای تاریخی در محدوده پالایشگاه، پل بهمنشیر (ایستگاه هفت)، دبیرستان رازی، سینما نفت، قبرستان ارامنه، دانشکده نفت، بیمارستان 17 شهریور، دبستان نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی شاخص آبادان

تخصیص اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی شاخص آبادان