مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-27اقتصادي

پروانه وکالت برای بهره بردای اقتصادی صادر نمی شود


در مجمع عمومی فوق العاده کانون وکلای استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بر این نکته تاکید شد که پروانه وکالت برای بهره برداری اقتصادی صادر نمی شود و هدف از آن تامین دادرسی منصفانه و برابری و توازن در دفاع است.

- ایسنا/فارس در مجمع عمومی فوق العاده کانون وکلای استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بر این نکته تاکید شد که پروانه وکالت برای بهره برداری اقتصادی صادر نمی شود و هدف از آن تامین دادرسی منصفانه و برابری و توازن در دفاع است.

بهنام اکبری یکشنبه 5 شهریورماه در مجمع عمومی فوق العاده کانون وکلای استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به الحاق یک بند به ماده 13 طرح تامین مالی و جهش تولید و تصویب آن در قالب مصوبه 29 مردادماه امسال توسط مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: گویا نمایندگان به آثار و پیامدهای این مصوبه واقف نبوده اند که مایه شگفتی است.

او اضافه کرد: ماده 4 این مصوبه که ارتباط موضوعی با کانون وکلا پیدا می کند، متاسفانه پیامدهای بسیار ناخوشایندی از بعد داخلی و بین المللی ایجاد خواهد کرد.

رییس کانون وکلای استان فارس و کهگیلویهو بویراحمد با بیان اینکه مصوبه حاضر اگر به تصویب برسد، چراغ روشن کهن ترین نهاد مدنی را خاموش خواهد کرد، با طرح سوالی مبنی بر اینکه خروجی این مصوبه چه خواهد بود؟ اظهار کرد: تصویب چنین مصوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه وکالت برای بهره بردای اقتصادی صادر نمی شود

پروانه وکالت برای بهره بردای اقتصادی صادر نمی شود