مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 05:452023-08-29سياسي

سراشیبیِ ویروسِ تاج دار


دولت سیزدهم در شرایطی در سال 1400 روی کار آمد که موج چهارم کرونا با ویروس انگلیسی جولان می داد و جان می گرفت و واکسیناسیون کووید هم به صورت قطره چکانی در جریان بود؛ - امروز اما پس از حدود دو سال، 78 درصد از کل جمعیت کشور واکسینه شده اند و ویروسِ تاج دار کرونا هم روزهای آرامی را می گذراند و در سراشیبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در اولین سخنرانی خود به عنوان هشتمین رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران در اول تیرماه 1400 و در مشهد مقدس تاکید کرد که در اسرع وقت واکسیناسیون عمومی را انجام می دهیم؛ این از برنامه های فوری ماست که از روز اول دولت آن را اجرا می کنیم که هم مردم آرامش پیدا کنند و هم تولید رونق پیدا کند.

حالا نیز در گذر دو سالگی دولت سیزدهم، آمارها حاکی از آن است که بیش از 200 میلیون دوز واکسن در کشور تامین و بیش از 155 میلیون دوز نیز تزریق شده و شش نوع واکسن ضدکرونا نیز در پلتفرم های مختلف در کشور ساخته و تولید شده است.

1400؛ کرونای انگلیسی و اعمال محدودیت ها سال 1400 در شرایطی که ویروس انگلیسی کرونا در گردش بود و می تاخت تا جان بگیرد و البته با این پرسش که انتظارها برای دسترسی به واکسن موثر کِی به پایان می رسد، تحویل شد و در واپسین روزهای تعطیلات نوروز همان سال بود که وزارت وقت بهداشت اعلام کرد که سوش غالب در کشور در حال تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراشیبیِ ویروسِ تاج دار

سراشیبیِ ویروسِ تاج دار