مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-12فناوري

نقش آفرینی سامانه های «ویدئو به درخواست» در بازارپردازی بازی های دیجیتال


مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی های رایانه ای در تازه ترین گزارش پژوهشی خود با مطالعه موردی به موضوع ارتباط سامانه های «ویدئو به درخواست» و بازارپردازی بازی های دیجیتال پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی های رایانه ای در تازه ترین گزارش پژوهشی خود با مطالعه موردی شرکت نتفلیکس به موضوع ارتباط سامانه های ویدئو به درخواست یا همان VOD ها و بازارپردازی بازی های دیجیتال پرداخته است.

در این گزارش که با عنوان ارتباط سامانه های ویدئو به درخواست (VOD) و بازارپردازی بازی های دیجیتال گردآوری و منتشر شده، به نقش شرکت های رسانه ­ای به ویژه سرویس­ های ویدئو به درخواست و رقابت آنها برای ایجاد سرگرمی ها و تعاملات اجتماعی جدید برای کاربران اشاره شده است.

اینکه چگونه این شرکت های رسانه ای در تلاش هستند تا مشترکین پولی را در سرویس های پخش ویدیویی خود حفظ کنند و در این راستا از تکنیک ­های جدید بازارپردازی در این حوزه بهره می ­گیرند.

از سوی دیگر در سال های اخیر اقتباس بازی های دیجیتال در قالب انیمیشن، لایو اکشن، فیلم یا سریال تلویزیونی به طور فزاینده ای محبوب شده­ اند و رویکرد جدیدی برای ساخت بازی بر اساس فیلم ­ها و سریال ­های محبوب نیز مطرح شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی سامانه های «ویدئو به درخواست» در بازارپردازی بازی های دیجیتال

نقش آفرینی سامانه های «ویدئو به درخواست» در بازارپردازی بازی های دیجیتال