مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-24سياسي

تمام راهبردهای نظام سلطه در دشمنی با ملت ایران شکست خورده است


مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش گفت: دنیا دید که به برکت خون مطهر شهدا، نتیجه تمام دشمنی ها و کینه توزی ها و راهبردهای نظام سلطه درمقابل ملت بزرگ ایران شکست خورد و بی‍نتیجه ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در یادواره شهدای منطقه مهدیه شهر همدان که در آستانه برگزاری دومین کنگره بزرگداشت 8000 هزار شهید والامقام این استان برگزار شد، گفت: اگر امروز در سپهر سیاست جهان، ایران اسلامی به عنوان یک کشو تاثیرگذار، قدرتمند و مستقل در مناسبات بین المللی حضوری تعیین کننده دارد و با وجود همه این دشمنی ها و کینه توزی ها روز به روز قدرتمندتر شده است، بی شک به برکت خون پاک شهیدانی است که رفتند تا ایران اسلامی برای همیشه تاریخ جاودانه و سربلند بماند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا به مبارزه و ائتلاف قدرت های شیطانی برعلیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی با پیمان های خباثت آمیز بر علیه این نظام مردمی و الهی نمی خواهند که نورخدا و فرهنگ اهل بیت (ع) در این کشور جلوه گر و متجلی شود و تمام هدف شان این است که بر مقدرات و سرنوشت این ملت و کشور بزرگ مسلط شوند.

وی اضافه کرد: اما ملت ایران اراده ای دیگر دارد و می خواهد راه سرخ عاشورای حسینی (ع) را ادامه داده و به برکت خون 230 هزار شهید، فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راهبردهای نظام سلطه در دشمنی با ملت ایران شکست خورده است

تمام راهبردهای نظام سلطه در دشمنی با ملت ایران شکست خورده است