مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-24اقتصادي

26 طرح عمرانی طی هفته دولت در نهاوند به بهره برداری می رسد


26 طرح عمرانی طی هفته دولت در نهاوند به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت و دیدار با امام جمعه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت 26 طرح عمرانی با 100 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند مورد بهره برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی دیگر نیز با 10 میلیارد تومان آغاز می شود.

  وی افزود: دولت سیزدهم اقدامات ارزنده  و بزرگی را برای توسعه کشور طی دو سال گدشته انجام داده که آثار آنان قابل مشاهده است.

  فرماندار نهاوند با بیان اینکه با پیشرفت های دولت انقلاب بزرگی در کشور رخ داده اضافه کرد: طی دو سال گذشته در بخش های مختلف مانند فناوری، صنایع فضایی، راه و شهرسازی، دیپلماسی و صنایع نظامی دستاوردهای خوبی به دست آمده است به گونه ای که ما امروز صادرکننده تجهیزات نظامی شده ایم.

وی افزود: در شهرستان نهاوند نیز طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در بخش های مختلف از جمله حوزه راه ها صورت گرفته و امروز 16 پروژه فعال راه در شهرستان وجود دارد که در سال جاری نهایی و به بهره برداری می رسند.

احمدوند گفت: در پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود لذا مدیران ادارات مطابق با قانون از هم اکنون خود را برای این رویداد مهم آماده کنند و همکاری لازم را با ستاد انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 طرح عمرانی طی هفته دولت در نهاوند به بهره برداری می رسد

26 طرح عمرانی طی هفته دولت در نهاوند به بهره برداری می رسد