مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-01سياسي

مراسم اربعین حسینی لرزه بر اندام نظام سلطه می اندازد


مکتب سیدالشهدا به جهانیان درس ایثار و خود گذشتگی می آموزد، مراسم اربعین حسینی لرزه بر اندام نظام سلطه می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام محمد سعید رشیدی کیا امام جمعه موقت گچساران با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: تقوا به معنای خویشتن داری است و انسان مؤمن دائماً دو موضوع را مدنظر دارد که یکی ترس از خداوند و امید به رحمت خداوند، که اگر این موارد را توجه کنیم حتماً اهل نجات خواهیم بود.

وی افزود: یکی از موارد بی تقوایی این است که انسان در خیلی از موارد فقط نقاط سیاه جامعه را ببیند و این درست نیست و این گونه هم نیست که انقلاب اسلامی در طول این 44سال هیچ گونه خدمت مثبتی برای ملت انجام نداده است که این بی انصافی است.

امام جمعه موقت گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیدار با هیأت دولت فرمودند که از همه دولت ها با گرایش ها و توان های مختلف حمایت کردم و دلیلش هم واضح است چراکه شرایط کشور خاص است و با توجه به هجمه بسیار سنگین اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی و اهدافی که ما برای خودمان ترسیم کردیم اقتضا می کند که همه به قوه مجریه که وسط میدان است کمک کنند.

حجت الاسلام رشیدی کیا در ادامه اظهار کرد: درعین حال رهبری بارها فرمودند که ما ادعایی نداریم و تازه در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم نه حکومت اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین حسینی لرزه بر اندام نظام سلطه می اندازد

مراسم اربعین حسینی لرزه بر اندام نظام سلطه می اندازد