مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-29فرهنگي

معجزه پساتولید در دیده شدن «نارگیل2»/ سراغ سینمای کمدی می روم


سید داود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «نارگیل2» ضمن اشاره به دلایل موفقیت این فیلم کودک و نوجوان در اکران، از کیفیت نسخه سریالی «نارگیل» ابراز نارضایتی کرد.

- سید داود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی نارگیل2 ضمن اشاره به دلایل موفقیت این فیلم کودک و نوجوان در اکران، از کیفیت نسخه سریالی نارگیل ابراز نارضایتی کرد.

سیدداود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی نارگیل2 که این روزها به نمایندگی از سینمای کودک و نوجوان در ترکیب اکران قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استقبال از این فیلم گفت: رویکرد ما در تولید این فیلم، در نظر داشتن همه اعضای خانواده به عنوان مخاطب بود و تلاش کردیم با مخاطب شناسی درست و تبلیغات خوب، فیلم را به مردم بشناسانیم و می دانستیم بازخورد خوبی هم خواهیم گرفت.

وی افزود: طبیعتاً به عنوان کارگردان دوست داشتم فروش خیلی بیشتری می داشتیم اما در این فصل اکران که البته همزمان با ماه صفر و عزاداری هم است، می توان گفت نارگیل 2 نسبت به فیلم های دیگر با بازخورد بهتری از سوی مخاطب مواجه شده است.

البته نمی توان به صورت قطعی گفت که بهترین فصل برای اکران فیلم های کودک، فصل پاییز است به خصوص که در کشور ما معمولاً مشخص نیست در هر مقطعی چه اتفاقی قرار است رخ بدهد و به همین دلیل خیلی از مسائل متأثر از شرایط اجتماعی و اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه پساتولید در دیده شدن «نارگیل2»/ سراغ سینمای کمدی می روم

معجزه پساتولید در دیده شدن «نارگیل2»/ سراغ سینمای کمدی می روم