مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-11سياسي

تعاونی های مسکن در نهضت ملی جهش تولید مسکن بکارگیری شوند


نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور و هیأت دولت خواستار مشارکت تعاونی های مسکن در طرح ملی جهش مسکن شد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور و هیأت دولت خواستار مشارکت تعاونی های مسکن در طرح ملی جهش مسکن شد.

محمدجواد عسکری دوشنبه 20 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: سالانه حدود یک میلیون خانه باید در کشور ساخته شود تا بتوان نیاز مردم را در زمینه تولید مسکن برطرف کرد.

او با اشاره به اینکه وظیفه دولت ها بر اساس نص صریح قانون ایجاد شرایط لازم و مناسب ساخت مسکن است، ادامه داد: دولت ها با توجه به زمینه فکری و شرایط حاکم بر عرصه های مختلف به ویژه وضعیت اقتصادی سیاست های توسعه ای خاص و متفاوتی داشته اند که در دولت کنونی نیز سیاست وزارت راه و شهرسازی مبتنی بر تحول نظام ساخت وسازهای حوزه مسکن مبتنی بر مشارکت مردم است.

عسکری در رابطه با برنامه تحولی دولت سیزدهم در زمینه ساخت 4میلیون مسکن اشاره کرد و افزود: ساخت این تعداد خانه نیازمند حجم قابل توجهی از مصالح ساختمانی و اعتبارات لازم مالی است و با قانون گذاری مناسبی که مجلس به تصویب رسانده قطعاً فرصت خوبی برای دولت بوده که باید از مواهب این اختیارات قانونی با هدف خدمت رسانی به مردم بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های مسکن در نهضت ملی جهش تولید مسکن بکارگیری شوند

تعاونی های مسکن در نهضت ملی جهش تولید مسکن بکارگیری شوند