مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-27بين الملل

تحول مهم در پرونده امام موسی صدر؟ الشرق الاوسط گزارش داد


دادستان پرونده امام موسی صدر قاضی زاهر حماده تاکید می کند که پسر قذافی پیش از دریافت پاسخ و توضیحاتی که وی حاضر به بر زبان آوردن آنها نیست، آزاد نخواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی در این رابطه از نامه نگاری بین محافل قضایی دو کشور در این زمینه پرده برداشت و نوشت، ساختار قضایی لبنان هفته گذشته نامه ای را از حلیمه عبدالرحمن وزیر دادگستری لیبی دریافت کرد که اعلام کرده است آمادگی دارد پرونده هانیبال قذافی (پسر معمر القذافی دیکتاتور سابق لیبی) را روی میز مذاکره قرار دهد.

تسنیم نوشت: بیروت بار دیگر اعلام کرد، تنها در مقابل اطلاعات مشخص کننده سرنوشت امام موسی صدر حاضر است هانیبال قذافی را به طرابلس تحویل دهد.

روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی در این رابطه از نامه نگاری بین محافل قضایی دو کشور در این زمینه پرده برداشت و نوشت، ساختار قضایی لبنان هفته گذشته نامه ای را از حلیمه عبدالرحمن وزیر دادگستری لیبی دریافت کرد که اعلام کرده است آمادگی دارد پرونده هانیبال قذافی (پسر معمر القذافی دیکتاتور سابق لیبی) را روی میز مذاکره قرار دهد.

یک منبع آگاه قضایی لبنانی در این رابطه به این روزنامه عربی گفت: در نامه طرف لیبی هیچ اشاره ای به تمایل لیبی جهت مشخص کردن سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش نشده و از آن نوعی همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول مهم در پرونده امام موسی صدر؟ الشرق الاوسط گزارش داد

تحول مهم در پرونده امام موسی صدر؟ الشرق الاوسط گزارش داد