مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-29اجتماعي

150 هزار زائر ایرانی از مرزهای خوزستان به کشور بازگشتند


فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان گفت: تاکنون بیش از 150 هزار زائر از طریق مرزهای دوگانه خوزستان به کشور بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشت تدریجی زائران از عراق آغاز شده و تاکنون بیش از 150 هزار زائر از طریق مرزهای دوگانه خوزستان به کشور بازگشته اند.

حیاتی با اشاره به خروج 660 هزار زائر از مرزهای چذابه و شلمچه، گفت: تردد در مرزهای شلمچه و چذابه در روز بسیار روان است ولی با تاریک شدن هوا حرکت زائران افزایش می یابد.

وی افزود: مقایسه آمارهای امسال با سال گذشته نشان می دهد از یازدهم تا پانزدهم شهریور یعنی چهار روز پایانی اربعین حجم ترافیک کمتری در مرزها شاهد باشیم و این موقع بهترین زمان برای شرکت در پیاده روی اربعین است.

فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان گفت: به زائران توصیه می شود در ایران دینار مورد نیاز خود را تهیه کنند زیرا استفاده از دینار در عراق راحت و به صرفه تر است.

وی از تشکیل اتاق مشترک بین ایران و عراق در مرز شلچه خبر داد و گفت: این اتاق به منظور هماهنگی های بیشتر بین نیروهای مستقر 2 کشور در مرز شلمچه تشکیل شده تا تمهیدات لازم برای سهولت رفت و برگشت زائران اربعین حسینی را فراهم سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار زائر ایرانی از مرزهای خوزستان به کشور بازگشتند

150 هزار زائر ایرانی از مرزهای خوزستان به کشور بازگشتند