مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-25اقتصادي

حیدری: مستمری والدین شهدا 27 درصد افزایش یافت


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 27 درصدی مستمری والدین شهدا در سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرشاد حیدری معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه والدین صبور شهدا یادگاران ایثار و شهادت هستند، گفت: پرداخت مستمری والدین گرامی شهدا به استناد ماده 23 قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران، معادل یک و نیم برابر حداقل حقوق کارکنان دولت است.

همچنین در سال 1401 رقم ماهانه این مستمری براساس تبصره 12 قانون بودجه به میزان 5 میلیون و 600 هزار تومان تعیین و پرداخت آن طبق قانون از ابتدا تا انتهای سال انجام شد.

وی با اشاره به میزان مستمری والدین شهدا در سال جاری اظهارداشت: در سال 1402 به استناد جزء 6 بند (الف) تبصره 12 قانون بودجه 1402 میزان مستمری ماهانه والدین عزیز شهدا معادل حکم حقوقی شهید تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اشکالاتی که در طرح محاسبه حقوق وجود دارد، گفت: یکی از ابهامات اجرای این قانون به نحوه محاسبه آن مربوط می شود؛ اما مهم ترین مشکل آن عدم پیش بینی بار مالی افزایش تعیین شده در قانون بودجه سال 1402 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: مستمری والدین شهدا 27 درصد افزایش یافت

حیدری: مستمری والدین شهدا 27 درصد افزایش یافت