مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:362023-08-25اجتماعي

لزوم تامین بیشتر وسیله حمل و نقل برای زائران پاکستانی در مرز ریمدان


رضا بختیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به تردد زوار پاکستانی از دو مرز میرجاوه و ریمدان و خدمت رسانی جهادی به این زوار گفت: ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان در 5 حوزه به زائران پاکستانی خدمت رسانی می کند که شامل خدمت رسانی در حوزه حمل و نقل، اسکان، اطعام، بهداشت و درمان و فعالیت های فرهنگی است.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حوزه ها این ستاد با استفاده از فعالیت های مردمی یا هماهنگی با دستگاه های اجرایی دولتی خدمات رسانی می کنند.

وی بیان کرد: این ستاد تقریبا ده سال قبل تشکیل شده است و بچه های انقلابی و جهادی در ایام اربعین دور هم جمع می شوند و مشغول به خدمت رسانی می شوند.

بختیاری عنوان کرد: امسال نیز بر همین اساس خادمین از پنج ماه صفر خدمت رسانی خود را آغاز کرده اند و اوج کار خادمین از هفتم تا دوازدهم ماه صفر است.

وی با اشاره به نحوه تردد زائران پاکستانی در درون کشور گفت: بر اساس مصوبات وزارت کشور ویزایی که برای زوار پاکستانی برای سفر به کشور عراق صادر می شود و ایران نیز به عنوان کشور رابط ویزا را بر همین اساس صادر می کند.

بختیاری تصریح کرد: فعالیت موکب ها تا روز اربعین ادامه دارد البته برخی از مواکب نیز تا پایان صفر برای برگشت زوار نیز فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین بیشتر وسیله حمل و نقل برای زائران پاکستانی در مرز ریمدان

لزوم تامین بیشتر وسیله حمل و نقل برای زائران پاکستانی در مرز ریمدان