مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-12سياسي

با هر نوع تصمیم گیری در برنامه هفتم برای کاهش ظرفیت پزشکی مخالفت خواهیم کرد


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ با وجود عدم دسترسی تعداد زیادی از شهرستان های کشور به پزشکان متخصص، در روند بررسی لایحه برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق عبارتِ «افزایش سالانه ظرفیت پزشکی تخصصی با اخذ تعهد خدمت در مناطق مورد نیاز به نحوی برنامه ریزی کند که .

- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای رفع اعمال محدودیت های بی مورد در ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی خبر داد و گفت: با هرگونه تصمیم گیری در برنامه هفتم برای جلوگیری از افزایش ظرفیت پزشکی مخالفت خواهیم کرد.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ با وجود عدم دسترسی تعداد زیادی از شهرستان های کشور به پزشکان متخصص، در روند بررسی لایحه برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق عبارتِ افزایش سالانه ظرفیت پزشکی تخصصی با اخذ تعهد خدمت در مناطق مورد نیاز به نحوی برنامه ریزی کند که تا پایان برنامه نسبت دستیاران تخصصی و متخصصان بالینی به پزشکان عمومی حداقل به یک برسد را در بخش سلامت لایحه برنامه هفتم به تصویب رساند.

کارشناسان حوزه سلامت این نسبت را بنا بر آمار های ارائه شده توسط خود وزارت بهداشت تحقق یافته می دانند و تصویب آن را تنها فراهم کردن دستاویزی قانونی برای وزارت بهداشت در جهت عدم افزایش ظرفیت و نیز کاهش ظرفیت های پذیرش پزشکی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هر نوع تصمیم گیری در برنامه هفتم برای کاهش ظرفیت پزشکی مخالفت خواهیم کرد

با هر نوع تصمیم گیری در برنامه هفتم برای کاهش ظرفیت پزشکی مخالفت خواهیم کرد