مسابقه «بیست» در رادیو متولد شد/ سواد اقتصادی با آیتم های نمایشیرادیو اقتصاد مسابقه «بیست» را با هدف ایجاد سرگرمی، امید بخشی و افزایش اطلاعات اقتصادی مخاطبان از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می برد. - رادیو اقتصاد مسابقه بیست را با هدف ایجاد سرگرمی، امید بخشی و افزایش اطلاعات اقتصادی مخاطبان از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می برد. مهرگان سوادکوهی مدیر گروه اقتصاد و جامعه با اشاره به راه اندازی مسابقه بیست و بخش های مختلف آن به خبرنگار مهر گفت: این مسابقه برای جذب بیشتر مخاطبان از بخش های متنوع نمایشی، گزارشی استفاده می کند تا با ارائه شیوه های طراحی مختلف سوالات، از یکنواختی روند مسابقه جلوگیری کند. وی ادامه داد: نویسندگی طراحی سوالات مسابقه در یک رادیوی تخصصی نیازمند تحقیق و اطلاعات بالاست که بتوان در کنار جذابیت از تنوع بالای سوالات و گزینه ها برخودار باشد. سوادکوهی بیان کرد: مخاطبان برای شرکت در این مسابقه رادیویی باید از حداقل اطلاعات اقتصادی برخوردار باشند و سوالات در سطح بالای تخصصی طرح نخواهد شد. مدیر گروه اقتصاد و جامعه افزود: اجرای مسابقه پر هیجان مستلزم بهره گیری از مجریان پر انرژی است تا اشتیاق مخاطبان را تا پایان برنامه با خود همراه کند. امیر زنده دلان و ژاله اکبری از مجریان پر توان رادیو اقتصاد اجرای این مسابقه 50 دقیقه ای را بر عهده دارند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |