مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25اجتماعي

دانشجویان نخبه بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های مختلف برای جذب افراد نخبه، گفت: دانشجویان مستعد در جشنواره ها بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مراد صحرایی ظهر جمعه در مراسم اختتامیه چهل و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دختران که در سالن انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: قرآن مهمترین محور نظام تعلیم و تربیت است و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر اساس آن تنظیم شده است.

وی افزود: پیش از تنظیم سند تحول بنیادین، سندی که از خارج مورد استفاده قرار گرفته بود که نتایج سو تعلیمی و تربیتی آن در گذر زمان مشخص شد و امروز باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد تا موفقیت های بیشتری در این عرصه شاهد باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس هم سویی با قرآن تنها سندی است که موظف به اجرا و عمل آن در فضای آموزشی هستیم، تصریح کرد: آنچه که امروز به وضوح چشم می خورد برهم خوردن معادلات جهانی است که به تبع به کاربرد قرآن کریم رخ داده و تبعیت ایران از مسیر ترسیم شده توسط قرآن موفقیت را رقم زده.

صحرایی ادامه داد: عضویت مقتدرانه ایران در گروه هایی که در سطح بین المللی فعالیت شاخص دارند و آمریکا از قدرت گرفتن آنها واهمه دارد از برکات حائز اهمیت قرآن کریم بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نخبه بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند

دانشجویان نخبه بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند