مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-26اقتصادي

افتتاح 66 پروژه بخش سلامت فارس در هفته دولت/انتقال 4 دانشکده به پردیس صدرا


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که 66 پروژه بخش سلامت با متراژ 24 هزار و 791 مترمربع و اعتبار 357 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که 66 پروژه بخش سلامت با متراژ 24 هزار و 791 مترمربع و اعتبار 357 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

سید وحید حسینی شنبه 4 شهریور در یک کنفرانس خبری ضمن گرامیداشت هفته دولت، افزود: پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت امسال شامل 32 پروژه بهداشتی، 29 پروژه درمانی، یک پروژه آموزشی، دو پروژه فرهنگی و دانشجویی و دو مورد سایر پروژه هاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به تشریح اقدامات شاخص بخش سلامت فارس طی دو سال گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش، تلاش داریم که شیراز را به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردانیم.

حسینی با بیان اینکه در 10 رشته تخصصی دانشجویان ما سال گذشته جزء پنج درصد اول کشور بوده اند، گفت: سال گذشته رشته های اقتصاد سلامت، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، کنترل دارو و فرآوردهای آرایشی و بهداشتی در مقطع دکترا و یک رشته فلوشیپ در رشته چشم نیز به مجموع رشته های دانشگاه علوم پزشکی پزشکی شیراز اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 66 پروژه بخش سلامت فارس در هفته دولت/انتقال 4 دانشکده به پردیس صدرا

افتتاح 66 پروژه بخش سلامت فارس در هفته دولت/انتقال 4 دانشکده به پردیس صدرا