مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-18اقتصادي

قاچاق کالا سبب بی رونقی تولید می شود


معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی گزارش مردمی و با پیگیری بازرسان صمت و عوامل نیروی انتظامی، یک انبار قاچاق سیگار به میزان 10 هزار نخ سیگار کشف و ضبط شد.

- ایسنا/زنجان معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی گزارش مردمی و با پیگیری بازرسان صمت و عوامل نیروی انتظامی، یک انبار قاچاق سیگار به میزان 10 هزار نخ سیگار کشف و ضبط شد.

اسماعیل مسلمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از دریافت گزارش مردمی و پیگیری بازرسان صمت و عوامل نیروی انتظامی، یک انبار سیگارهای وارداتی قاچاق شناسایی و بلافاصله با حضور در محل اموال ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این انبار 210 هزار نخ سیگار به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد، تصریح کرد: پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع و کالای توقیف شده به اموال تملیکی تحویل شد.

این مسئول با اشاره به اینکه طی این مدت 1100 قوطی نوشابه انرژی زا به صورت قاچاق در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد، افزود: پدیده قاچاق یک عمل خلاف شرع و ضربه آور به اقتصاد، هویت ملی و برنامه ریزی کشور است که در صورت مقابله نشدن با آن، زمینه ساز تضعیف تولید داخلی و ترویج اشتغال ناسالم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا سبب بی رونقی تولید می شود

قاچاق کالا سبب بی رونقی تولید می شود