مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-29سياسي

افتتاح 5 هزار مترمربع کتابخانه در دولت سیزدهم


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: از زمان آغاز به کار دولت مردمی و قوی سیزدهم تا کنون حدود 5 هزار و 23 مترمربع کتابخانه عمومی در سراسر استان افتتاح شده و حدود 9 هزار و 100 مترمربع در حال احداث است.

- عاطفه زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در تشریح دستاوردهای عمرانی دولت سیزدهم در حوزه کتابخانه های عمومی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی و قوی سیزدهم تا کنون 5 هزار و 33 متر مربع کتابخانه عمومی در استان همدان افتتاح شده است.

وی افزود: توسعه کتابخانه شهید مطهری فامنین شامل احداث سالن مطالعه ویژه آقایان و بانوان در 330 متر مربع، احداث کتابخانه عمومی مهر ماماهان در 260 متر مربع، احداث کتابخانه عمومی شهید مظاهری و مرکز همایش ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان در یک هزار و 408 متر مربع شماری از این اقدامات است.

مدیرکل کتابخانه ها عمومی استان همدان تصریح کرد: افتتاح سالن مطالعه آرمان با همکاری بخش خصوصی به مساحت 880 متر مربع، احداث کتابخانه عمومی قلمچی با همکاری بنیاد آموزشی قلمچی و از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان و احداث کتابخانه عمومی بینش روستای اشترمل در 130 مترمربع با همکاری بانک پاسارگاد از جمله این پروژه ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 هزار مترمربع کتابخانه در دولت سیزدهم

افتتاح 5 هزار مترمربع کتابخانه در دولت سیزدهم