مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-22بين الملل

توافق امنیتی با ایران به صورت موفقیت آمیز اجرایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق، بعدازظهر امروز (جمعه)، تأکید کرد که مذاکرات اخیر این کشور با آمریکا، - وزیر امور خارجه عراق با اشاره به اجرای موفق توافق امنیتی این کشور با جمهوری اسلامی ایران درباره اخراج تروریست های تجزیه طلب گفت ترکیه، اما حاضر به چنین توافقی با بغداد نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، بعدازظهر امروز (جمعه)، تأکید کرد که مذاکرات اخیر این کشور با آمریکا، درباره روابط دوجانبه در زمینه های اقتصادی، انرژی، بهداشت و امنیت بوده است.

حسین درباره توافق امنیتی که اخیرا بین عراق و جمهوری اسلامی ایران امضا شد و درباره اخراج گروه های تجزیه طلب از مرز های دو کشور بود، به شبکه آمریکایی الحره گفت: تمامی بند های این توافق از سوی عراق اجرا شده است؛ خصوصا درباره بازگرداندن افراد مسلح حاضر در مرز های دو کشور به اردوگاه های آوارگان واقع در کردستان عراق .

وی درباره اهمیت سیاسی و امنیتی این توافق تأکید کرد: توقف بمباران مناطق کردستان عراق از سوی ایران، یکی از شرط های این توافق بود و در مقابل باید افراد مسلح از مرز ها دور می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق امنیتی با ایران به صورت موفقیت آمیز اجرایی شد

توافق امنیتی با ایران به صورت موفقیت آمیز اجرایی شد