مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-02اجتماعي

اعزام بیش از 15 هزار زائر از استان مرکزی به پایانه های مرزی کشور


سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با شروع طرح سراسری اربعین از 27 مردادماه تا پایان 11 شهریور ماه بیش از 15 هزار زائر از مقصد استان به پایانه های مرزی غرب کشور اعزام شدند.

- میثم شجری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به آغاز طرح سراسری اربعین و اعزام زائران به پایانه های مرزی اظهار کرد: این طرح از 27 مردادماه سال جاری آغاز شده و تاکنون 15 هزار و 486 نفر از 3 پایانه مسافربری و دفاتر شرکت های مسافربری استان توسط 447 دستگاه ناوگان حمل و نقل به مرزها اعزام شده اند.

وی ادامه داد: تعداد سفرهای اربعین در سال جاری برابر 522 سفر که توسط 447 دستگاه ناوگان اتوبوسی و 75 دستگاه ناوگان مینی بوس و سواری کرایه بوده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اضافه کرد: افزایش تعداد زوار تاکنون از موضوعات پیش بینی شده اداره کل بود که در این خصوص تدابیر لازم برای مدیریت این مسأله اندیشیده شده بود.

شجری بیان کرد: جابجایی مسافران جز با همکاری و پای کار بودن ناوگان حمل و نقل استان میسر نمی شد که جا دارد از هم افزایی و حضور پررنگ شرکت های مسافربری و رانندگان تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 15 هزار زائر از استان مرکزی به پایانه های مرزی کشور

اعزام بیش از 15 هزار زائر از استان مرکزی به پایانه های مرزی کشور