مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-01سياسي

ناکارآمد جلوه دادن نظام از برنامه های دشمنان است


آنچه که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند، ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، اظهار کرد: این در حالی است که رهبر فرزانه انقلاب از دولت سیزدهم علاوه بر حمایت، فرمودند می خواهم تمجید هم بکنم؛ چرا که فردا را قربانی امروز نکرده و کارهای زیربنایی خوبی انجام داده که انشاءالله تاثیرات آن آشکار خواهد شد.

وی افزود: حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت ها مسبوق به سابقه ولی تمجید از دولت سیزدهم یک افتخار است، هر چند دولت نیز باید تذکرات مقام معظم رهبری در مورد گرانی معیشت و مسکن را نصب العین قرار دهد؛ چرا که غبار گرانی و مشکلات اقتصادی مانع آشکار شدن خدمات دولت می شود.

خطیب نماز جمعه سلطانیه، بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی را از اقدامات خوب دولت دانست و با بیان اینکه برای احداث این پروژه با شرکت های خارجی قرارداد بسته شده اما 20 سال متوقف شده بود که با همت دولت و تلاش متخصصان داخلی طی دو سال تکمیل شد، گفت: اهتمام دولت در تکمیل پروژه های ناتمام چند ساله قابل قبول است.

امام جمعه سلطانیه با تبریک انتخاب استاندار زنجان به عنوان استاندار برتر در کشور و با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در این شهرستان نیز مورد اهتمام است، تصریح کرد: پل زیرگذر سنبل آباد از جمله پروژه هایی بود که بعد از یک دهه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمد جلوه دادن نظام از برنامه های دشمنان است

ناکارآمد جلوه دادن نظام از برنامه های دشمنان است