مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-17اقتصادي

ضرورت مبارزه با پوشاک قاچاق در فروشگاه ‎های غیرمجاز اینترنتی


دبیر هیئت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید از مرزها انجام شود، اما برخی فروشگاه های غیرمجاز اینترنتی، فروش بالایی از پوشاک قاچاق دارند که مبارزه با این نوع کسب و کار نیز ضرورت دارد.

- دبیر هیئت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید از مرزها انجام شود، اما برخی فروشگاه های غیرمجاز اینترنتی، فروش بالایی از پوشاک قاچاق دارند که مبارزه با این نوع کسب و کار نیز ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رعنایی اظهار کرد: یکی از نگرانی های فرهنگی و اقتصادی برای ما قاچاق پوشاک است.

چراکه از یک سو، قاچاق پوشاک زمینه تهاجم فرهنگی را ایجاد می کند و از سوی دیگر به تولیدی های داخلی ضرر می رساند.

وی افزود: اگرچه برخی از تولیدی های پوشاک ضعیف عمل می کنند و کیفیت دوخت پایینی دارند اما تعداد زیادی از آنها تولیداتی در سطح جهانی دارند، اما به دلیل ضعف در برندسازی هنوز نتوانسته اند جایگاه مناسبی در ایران و جهان پیدا کنند.

با این و جود، برخی فروشگاه های غیرمجاز اینترنتی، فروش بالایی از پوشاک قاچاق دارند که مبارزه با این نوع کسب و کار، ضرورت دارد.

رعنایی تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر فروشگاه های دارای مجوز پوشاک سختگیرانه بوده و تا حدودی توانسته است طی سال های اخیر فرهنگ استفاده از پوشاک تولید ملی را بهبود بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مبارزه با پوشاک قاچاق در فروشگاه ‎های غیرمجاز اینترنتی

ضرورت مبارزه با پوشاک قاچاق در فروشگاه ‎های غیرمجاز اینترنتی