مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-11اقتصادي

حدود 90 درصد از تجهیزات صنعت CNG در کشور بومی سازی شده است


معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: بین 80 تا 90 درصد تجهیزات صنعت CNG (گاز طبیعی فشرده) در کشور بومی سازی شده است.

- اصفهان- معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: بین 80 تا 90 درصد تجهیزات صنعت CNG (گاز طبیعی فشرده) در کشور بومی سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل سالاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان با بیان اینکه امروز تفاهم نامه تجهیز 400 جایگاه سوخت گیری گاز طبیعی فشرده (CNG) در سراسر کشور با تکیه بر توانایی شرکت های داخلی امضا شد، اظهار داشت: با تجهیز 400 ایستگاه سوخت گیری گاز طبیعی بین پنج تا 6 میلیون متر مکعب به ظرفیت توزیع این سوخت در کشور اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این قرار داد متناسب با تحولات فناوری روز سه تغییر در جایگاه های سی ان جی پیش بینی شده است، گفت: بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش ظرفیت مجاری عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده از جمله اهداف انعقاد این قرارداد است.

به گفته معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در این قرارداد از ظرفیت مجموعه هسا و شرکت های دانش بنیان در زمینه تجهیزات سی ان جی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 90 درصد از تجهیزات صنعت CNG در کشور بومی سازی شده است

حدود 90 درصد از تجهیزات صنعت CNG در کشور بومی سازی شده است