مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-05سياسي

خیزش و انقلاب در امور زیر بنایی موکب های اربعین در دولت سیزدهم + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سعید کرمی مسئول موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در کربلا گفت: موکب سید شهدا تنها موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در کربلا است و قریب به 80 نفر خادم در موکب در حال خدمت به زوار هستند.

- خیزش و انقلاب در امور زیر بنایی موکب های اربعین در دولت سیزدهم + فیلم مسئول موکب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوره جدید با توجه به رویکرد دولت سیزدهم که اتفاق افتاد، یک خیزش و انقلاب خوبی در امور زیر بنایی موکب ها انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، سعید کرمی مسئول موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در کربلا گفت: موکب سید شهدا تنها موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در کربلا است و قریب به 80 نفر خادم در موکب در حال خدمت به زوار هستند.

  وی افزود: آمادگی داریم تا کاروان ها، هم استانی ها و محبین آل الله از هر جای ایران و حتی دنیا به این موکب مراجعه کنند و توفیق داشته باشیم در خدمتشان باشیم.

  مسئول موکب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه در خدمت زوار عبدالله (ع) باشیم و در این مسیر قدم برداریم از افتخار ما است و کاری بالاتر از این در دنیا بالاتر از سراغ نداریم.

کرمی بیان کرد: این موکب به صورت مردمی اداره می شود و الحمدالله با مشارکت مردم فعالیت های گسترده ای داشته است، بخش عمده ی خدمات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش و انقلاب در امور زیر بنایی موکب های اربعین در دولت سیزدهم + فیلم

خیزش و انقلاب در امور زیر بنایی موکب های اربعین در دولت سیزدهم + فیلم