مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-19اقتصادي

اعطای گرنت 2 میلیاردی به دانش بنیان های علاقه مند به پژوهش های عمقی


مسؤول برنامه حمایت از پژوهش های عمیق شرکت های دانش بنیان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از اعطای گرنت 2 میلیارد تومانی برای پژوهش های عمیق شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: - این گرنت با انعقاد قرارداد 3 جانبه میان اعضای هیات علمی، شرکت و صندوق، در اختیار شرکت قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی امینی امروز در نشست خبری که در محل صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران برگزار شد، با طرح این سؤال که چرا بسیاری از محصولات موجود در بازار با برند خارجی به فروش می رسند و کمتر برندهای داخلی دیده می شوند، اظهار کرد: سایر کشورها از 20 تا 30 سال قبل به حوزه دانش بنیانی وارد شدند، ولی سابقه فعالیت در این حوزه در کشور ما به 50 سال نمی رسد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت های دانش بنیان ایران روی محصولاتی کار می کنند که نیاز کنونی کشور است، ادامه داد: لذا بحث پژوهش و چشم انداز شرکت های دانش بنیان اهمیت زیادی پیدا می کند.

از این رو درصدد تدوین برنامه ای برای ایجاد زیرساختی برآمدیم تا بر اساس آن، زمینه تولید دانش فنی و محصول فراهم شود.

امینی افزود: برای تبدیل پژوهش به نمونه اولیه و محصول در شرکت های دانش بنیان لازم است در قالب برنامه ای تا سقف 2 میلیارد تومان گرنت به این شرکت ها اعطا کنیم و از این طریق از پژوهش هایی که اعضای هیات علمی دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گرنت 2 میلیاردی به دانش بنیان های علاقه مند به پژوهش های عمقی

اعطای گرنت 2 میلیاردی به دانش بنیان های علاقه مند به پژوهش های عمقی