مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-24سياسي

333 هکتار از عرصه های منابع طبیعی رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از رفع تصرف 333 هکتار از اراضی ملی و عرصه طبیعی استان طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا طاهری ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه در برخی شهرستان های استان در طول 15- 20 سال اخیر اراضی ملی تصرف است، اظهار داشت: در مواردی شاهد هستیم که این تصرفات تبدیل به باغ و درخت شدند و از این رو به سختی می توانیم احکام را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با وجود این با حمایت دستگاه قضا و شورای تأمین استان، آزادسازی اراضی ملی انجام شده و متصرفان خلع ید می شوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته طی 312 مورد اجرای حکم 696 هکتار از اراضی ملی آزادسازی شد، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه نیز طی 123 مورد 333 هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است.

سرهنگ طاهری همچنین خاکبرداری در شرق اصفهان را معضلی جدی دانست و گفت: افراد سودجو این خاک این منطقه را برداشت کرده و برای استفاده در کوره های گچ و آجر به مناطق دیگر منتقل می کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش اداره منابع طبیعی با برخی سودجویان که خاک را در شعاع 50 کیلومتر شهر اصفهان برای کوره های گچ و آجر برداشت می کنند، برخورد شده اما در آینده با توجه به تداوم خشکسالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

333 هکتار از عرصه های منابع طبیعی رفع تصرف شد

333 هکتار از عرصه های منابع طبیعی رفع تصرف شد