مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-23حوادث

خسارت جبران ناپذیر آتش زدن کاه و کلش در مزارع برنج


رییس سازمان آتش نشانی بندرانزلی با بیان اینکه کشاورزان در فصل برداشت برنج از آتش زدن کاه و کلش پرهیز کنند، گفت: این کار علاوه بر تخلف، می تواند خسارات جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی بندرانزلی با بیان اینکه کشاورزان در فصل برداشت برنج از آتش زدن کاه و کلش پرهیز کنند، گفت: این کار علاوه بر تخلف، می تواند خسارات جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.

مهرداد رضاپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در فصل برداشت برنج از شالیزارهای شهرستان هستیم، اظهار کرد: کشاورزان پس از برداشت محصول از آتش زدن کاه و کلش مزارع خودداری کنند زیرا این کار علاوه بر تخلف از قانون می تواند خسارات جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.

رضاپور تصریح کرد: سوزاندن کاه و کلش تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی است و به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی، متخلفین تا یک سال حبس محکوم می شوند.

وی همچنین تاکید کرد: طبق ماده 59 قانون منابع طبیعی و محیط زیست سوزاندن نهال درخت، درختچه و بوته فضای سبز از جمله نیزار، شالیزار و علفزار واقع در عرصه های منابع طبیعی جرم محسوب می شود.

رییس سازمان آتش نشانی بندرانزلی با بیان اینکه تا پایان مردادماه امسال 121 مورد اطفای حریق علفزار در بندرانزلی انجام شده، گفت: این تعداد عملیات طی مدت مشابه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت جبران ناپذیر آتش زدن کاه و کلش در مزارع برنج

خسارت جبران ناپذیر آتش زدن کاه و کلش در مزارع برنج