مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-31اجتماعي

اجرای 300 کیلومتر آسفالت محورهای مواصلاتی در اردبیل


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تا پایان امسال در راه های اصلی، فرعی و روستایی 300 کیلومتر پروژه روکش آسفالت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر معظم نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل – خلخال اظهار کرد: 170 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل در پنج ماهه گذشته روکش آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال در راه های اصلی، فرعی و روستایی 300 کیلومتر دیگر پروژه روکش آسفالت اجرا می شود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که ارتقای ایمنی راه ها و سلامت کاربران جاده ای از اولویت های مهم راهداری است اجرای پروژه های روکش آسفالت و لکه گیری در تمام محورهای استان با قوت تمام توسط راهداران در حال انجام است.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: در همین مدت خط کشی یک هزار و400 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل انجام شده و راهداران به طور مستمر از 195 کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه و تونل نگهداری می کنند.

معظم نژاد با اشاره به اینکه در این مدت راهداران در دماغه ها و نقاط پربرخورد هزار و300 عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند، افزود: بیش از 71 هزار متر از شیب شیروانی در راه های اصلی و روستایی نیز اصلاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 کیلومتر آسفالت محورهای مواصلاتی در اردبیل

اجرای 300 کیلومتر آسفالت محورهای مواصلاتی در اردبیل