مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 22:252023-08-24سياسي

اجرای برنامه های هفته دولت با غبارروبی گلزار شهدا در شرق مازندران


آغازین برنامه های هفته دولت در شرق مازندران با غبارروبی مزار شهدا در بهشهر، نکا و گلوگاه اجرایی شد تا مدیران در تجدید بیعت با شهدا توان بیشتری به ادامه خدمت بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ائمه جمعه، فرمانداران و مدیر دستگاه های اجرایی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه امروز پنج شنبه در اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدا با شهدای آسمانی تجدید بیعت کردند.

در نخستین روز از هفته دولت، گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) بهشهر همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر ، شریعتی نماینده مجلس و دیگر مسؤولان شهرستانی عطرافشانی شد.

در این مراسم مسؤولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند و همچنین تعدادی از مدیران با خانواده شهیدان کارمند سید حسن هاشمی و شهید احمد کاشی پور دیدار، گفت وگو و دلجویی کردند.

جلسه شورای اداری بهشهر هم در دفتر امام جمعه برگزار و علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر اظهار کرد: مجموع پروژه های هفته دولت در بهشهر 86 پروژه با اعتبار یک هزار و 240 میلیارد تومان است که در بخش های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های هفته دولت با غبارروبی گلزار شهدا در شرق مازندران

اجرای برنامه های هفته دولت با غبارروبی گلزار شهدا در شرق مازندران