مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-03سياسي

پروژه های راهسازی قبل از فصل سرما تعیین تکلیف شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: راه و شهرسازی و راهداری باید قبل از فصل سرما پروژه های راهسازی را تعیین تکلیف کرده و تردد ایمن را در جاده های استان اردبیل فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان عصر یکشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان اردبیل اظهار کرد: در مسیر توسعه و بهبود راه ها و ایمنی تردد چهار خطه ها و توسعه بزرگراه ها به عنوان یک اولویت اصلی مورد توجه مسئولان و برنامه ریزان قرار گرفته تا هر چه سریع تر این پروژه های آغاز شده به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: در کنار فرهنگسازی برای بهبود رفتارهای شایسته رانندگی، از ظرفیت رسانه ها باید در بحث اطلاع رسانی و آگاه سازی رانندگان برای ترددهای ایمن استفاده کرده و شرایط بازدارندگی را در کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار به وجود آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کمیته ای برای تولید محتوای آموزشی در زمینه رفتارهای رانندگی تشکیل شده تا انتقال مفاهیم جدید و آموزش های لازم را انجام داده و انعکاس خوبی را از رسانه ها در این زمینه داشته باشیم.

میرجعفریان به نزدیکی فصل سرما و بارندگی در استان اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف پروژه های راهسازی مورد تاکید است و مهمتر از همه باید پروژه های در مرحله تکمیل به سرعت آماده افتتاح و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راهسازی قبل از فصل سرما تعیین تکلیف شوند

پروژه های راهسازی قبل از فصل سرما تعیین تکلیف شوند