مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-30اقتصادي

نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان برگزار می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه ملی فن نما در این کلان شهر در مهرماه امسال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ابراهیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه ملی نوآوری و فناوری (فن نما) از دهم تا دوازدهم مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: یکصد شرکت در 9 حوزه از جمله محیط زیست، هوشمندسازی، ساختمان صنایع وابسته، نفت و گاز و پتروشیمی، نوآوری و صنایع خلاق، فولاد، کشاورزی و امنیت غذایی، سلامت و فناوری زیستی و ماشین سازی از سراسر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی فناوری ها و برقراری ارتباط با شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری و مبادله دانش فناوری دانست و با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و تجمع شرکت های فناور و دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: توسعه همکاری و مبادله علمی و فنی بین دانشگاه ها، شرکت ها و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش ارتباطات بین متقاضیان فناوری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، آشنایی شهروندان و پژوهشگران با دستاوردهای فناوری نوین را از دیگر اهداف و محورهای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: استفاده کنندگان از خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان برگزار می شود

نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان برگزار می شود