مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-05اجتماعي

ثبت تردد 3.8 میلیون زائر از مرزهای کشور


تاکنون قریب به سه میلیون و 800 هزار نفر برای زیارت از مرزهای کشور خارج شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز سه شنبه در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: تاکنون قریب به سه میلیون و 800 هزار نفر برای زیارت از مرزهای کشور خارج شده اند که از این تعداد حدود یک میلیون و 450 هزار نفر از مرزهای خوزستان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از 2 میلیون و 300 هزار زائر به کشور برگشته اند که بیش از 300 هزار نفر از مرزهای خوزستان وارد کشور شده اند.

وزیر کشور گفت: تلاش خوبی از سوی استانداران در کنار دیگر مسئولان فراجا، وزارت راه و حمل و نقل، وزارت بهداشت، هلال احمر، نیروهای نظامی، سپاه، ارتش و مواکب صورت گرفته و همه آنها برای خدمت رسانی به زائران بسیج شده اند.

وحیدی در خصوص وضعیت حمل و نقل برای زائرانی که از سفر بر می گردند، بیان کرد: برای حمل و نقل زائران کارهای خوبی صورت گرفته و تا کنون به لحاظ تردد مشکلی وجود نداشته است؛ تعداد قابل توجهی وسیله برای حمل و نقل پیش بینی شده و حتی در فرودگاه اهواز و آبادان هم هواپیما برقرار است.

وزیر کشور ادامه داد: همچنین ریل باس از پایانه مرزی شلمچه تا خرمشهر زائران را جابه جا می کند و هشت رام قطار برای انتقال زائران برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تردد 3.8 میلیون زائر از مرزهای کشور

ثبت تردد 3.8 میلیون زائر از مرزهای کشور