مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-26سياسي

قاب های زیبایی در شهر؛ روح فرهنگ متکثر و مدارای ایرانی را هم نمایش دهیم


    خوشه چینی از خرمن زیبایی های ایرانی نباید در سطح و در عکس بماند.

جان کلام این که این نگارخانه در نهان خود نگرشی به میهن را هم در بر دارد که باید مسئولانه و پی گیرانه از آن سخن گفت، -     خوشه چینی از خرمن زیبایی های ایرانی نباید در سطح و در عکس بماند.

جان کلام این که این نگارخانه در نهان خود نگرشی به میهن را هم در بر دارد که باید مسئولانه و پی گیرانه از آن سخن گفت، از مهر و تنوع و شادی و آزادگی، از ایران، از ایران گرایی.

     عصر ایران؛ امید جهانشاهی- همیشه در زمان انتخابات مردم چهره ای متفاوت در قاب تلویزیون می یابند و در عرصه عمومی هم پویش هایی برای توجه به مردم رونق می گیرد.

مثل پویش های مردم میدان ، مردم عزیز و همچنین ایران ما که این آخری پس از حوادث سال گذشته و تاکیداتی که در مورد اهمیت اتحاد ملی و همبستگی ملی صورت گرفت، رونقی بیشتر یافت و این روزها هم شاهد آن هستیم.

    سازمان زیباسازی شهر تهران تصاویری از طبیعت و بناهای تاریخی و دیدنی را با هدف ایران شناسی و آشنایی با جاذبه های گردش گری، آثار و ابنیه تاریخی، فرهنگی و مذهبی نقاط مختلف کشور در کوی و برزن به نمایش درآورده است.

   این اقدامی مبارک است اما خوب تر آن بود که در سطح عکس نماند و رسانه ها و نهادهای مدنی هم به میدان بیایند تا از قاب های زیبایی به روح گم شده زندگی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاب های زیبایی در شهر؛ روح فرهنگ متکثر و مدارای ایرانی را هم نمایش دهیم

قاب های زیبایی در شهر؛ روح فرهنگ متکثر و مدارای ایرانی را هم نمایش دهیم