مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-12اقتصادي

نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات پتروشیمی، پالایشی و فرآورده های نفتی اعلام شد


سازمان توسعه تجارت ایران در بخشنامه ای نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات پتروشیمی، پالایشی و فرآورده های نفتی را اعلام کرد.

- سازمان توسعه تجارت ایران در بخشنامه ای نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات پتروشیمی، پالایشی و فرآورده های نفتی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالح عسگری، سرپرست معاونت خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت طی نامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد با اشاره به ماده (8) آیین نامه اجرایی تبصره (6) بند (ح) ماده (2) مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فهرست صادرکنندگان و محصولات پتروشیمی، پالایشی و فرآورده های نفتی و نحوه نحوه ایفای تعهدات ارزی آن ها را اعلام کرده است.

بر این اساس شناسه ملی 519 واحد تولیدی پتروشیمی که بازگشت ارز حاصل از صادرات آن ها به میزان 90 درصد تعهدات ارزی صادراتی به یک یا ترکیبی از روش های مندرج در بند (13) ماده (1) آیین نامه با سررسید 4 ماه از تاریخ صدور پروانه صادراتی است، 10 صادر کننده محصولات پالایشی که بازگشت ارز حاصل از صادرات آن ها به میزان 100 درصد تعهدات ارزی صادراتی صرفا به صورت فروش حواله ارزی در سامانه نیما در بازه زمانی 80 روز پس از صدور پروانه صادراتی است، 55 صادر کننده محصولات پتروشیمی که بازگشت ارز حاصل از صادرات آن ها به میزان 100 درصد تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات پتروشیمی، پالایشی و فرآورده های نفتی اعلام شد

نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات پتروشیمی، پالایشی و فرآورده های نفتی اعلام شد