مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:402023-08-30دانش

آمادگی جهاد دانشگاهی برای توانمندسازی نخبگان


رییس جهاد دانشگاهی از آمادگی این نهاد برای توانمندسازی نخبگان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه کارآموزی به نخبگان خدمات بدهد تا مدیرانی برای آینده کشور تربیت کند.

- ایسنا/همدان رییس جهاد دانشگاهی از آمادگی این نهاد برای توانمندسازی نخبگان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه کارآموزی به نخبگان خدمات بدهد تا مدیرانی برای آینده کشور تربیت کند.

دکتر حسن مسلمی نایینی، شامگاه چهارشنبه 8 شهریور در روز اول سفر خود به استان همدان در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی استان، با تأکید بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های این نهاد در حوزه های مختلف، از مدل فعالیت جهاددانشگاهی به عنوان الگویی برای استفاده در دانشگاه ها نام برد.

رییس جهاد دانشگاهی بیان کرد: تمام مراکز جهاددانشگاهی می تواند در اختیار اساتید جوان کشور برای گذراندن فرصت مطالعاتی باشد.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از ستون های محکم انقلاب بوده و آینده علمی کشور را می تواند ترسیم کند و به فرموده مقام معظم رهبری باید فرهنگ جهادی را ترسیم کنیم.

مسلمی نایینی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در چهار دهه گذشته خدمات زیادی داشته و بیش از 100 شهید در دوره دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی برای توانمندسازی نخبگان

آمادگی جهاد دانشگاهی برای توانمندسازی نخبگان