مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-01اقتصادي

تشکیل 20 صندوق خرد اعتباری با اجرای طرح ترسیب کربن در خراسان شمالی


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از تشکیل 20 صندوق خرد اعتباری با اجرای طرح ترسیب کربن در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از تشکیل 20 صندوق خرد اعتباری با اجرای طرح ترسیب کربن در استان خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و توسعه روستایی و فعالیت های پروژه تعمیم ترسیب کربن اظهار کرد: ثبت سه شرکت تعاونی در شهرستان های اسفراین، جاجرم، گرمه با 852 عضو و سرمایه 1346 میلیون ریالی در حوزه سرمایه اجتماعی انجام شده است.

وی افزود: تشکیل 20صندوق خرد اعتباری روستایی با عضویت 1821 نفر و در مجموع 1868 فقره تسهیلات به مبلغ 80260میلیون ریال تسهیلات اشتغال زا و کمک اشتغال در پروژه ترسیب کربن پرداخت شده است .

رشیدی خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات فوق، اشتغال زایی برای 398نفر در زمینه (تولیدی پیراهن مردانه، پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ، توسعه گلخانه، پروژه قارچ، خیاطی تابلو بافی و پرواربندی گوساله، حلب سازی و.

)می باشد.

وی افزود: در حوزه سرمایه انسانی برگزاری کلاس های آموزشی مشاغل فنی و حرفه ای در روستا های هدف انجام گرفته و همچنین در حوزه سرمایه زیست محیطی تولید نهال گلدانی که موجب اشتغال زایی موقت به میزان 4380 نفر شده و اجرای پروژه نهالکاری و مدیریت روان آب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 20 صندوق خرد اعتباری با اجرای طرح ترسیب کربن در خراسان شمالی

تشکیل 20 صندوق خرد اعتباری با اجرای طرح ترسیب کربن در خراسان شمالی