مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-15سياسي

تشکیل مرکز نوآوری و فناوری مشترک ایران و کوبا


وزیر علم، فناوری و محیط زیست کوبا با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درباره تشکیل مرکز نوآوری و فناوری مشترک ایران و کوبا حرف زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، مونتایا، وزیر علم، فناوری و محیط زیست کوبا  ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور دکتر دهقانی در کوبا اظهار داشت: دولت کوبا بر پیشرفت مبتنی بر فناوری تاکید دارد و بر این اساس از توسعه همکاری های علمی و فناوری با ایران کاملا استقبال می کنیم.

  وی تشکیل کمیته مشترک فناوری بین دو کشور را ابتکاری مناسب در این راستا توصیف و درخواست کرد مرکز نوآوری و فناوری مشترک ایران و کوبا به عنوان نقطه تماس شرکتهای فناوری دو کشور در کوبا تشکیل شود.

وزیر علم، فناوری و محیط زیست کوبا همچنین با اشاره به این که کوبا در تدارک برگزاری یک نمایشگاه بزرگ در سال 2024 است پیشنهاد کرد که شرکتهای دانش بنیان ایرانی توانمندی های خود در دو بعد خدمات و محصولات در این نمایشگاه ها عرضه کنند و از دهقانی هم برای سفر به کوبا و بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

معاون علمی رییس جمهور هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در کوبا و این که موضوع اجلاس سران گروه 77 به علم و فناوری اختصاص دارد، فضای تعامل و تبادلات علمی فناوری فیمابین  را بسیار مثبت ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مرکز نوآوری و فناوری مشترک ایران و کوبا

تشکیل مرکز نوآوری و فناوری مشترک ایران و کوبا