مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-30سياسي

پیشنهاد رتبه بندی مدارس اردبیل و انتخاب مدیران را داده ایم


ما پیشنهاد رتبه بندی مدارس و انتخاب مدیران توانمند را به دور از نگاه سفارشی داده ایم و امیدواریم در همین راستا برنامه ها و هدفگذاری ها به شکل مناسب انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی و الگوهای برتر تدریس در جمع فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: اصلی ترین دغدغه پیش روی ما نظام تعلیم و تربیت است چرا که آینده این کشور در گرو توجه و تمرکز جدی در حوزه تعلیم و تربیت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها نسبت به امر تربیت و آموزش فرزندان خود دل نگران هستند و ما باید به نحوی عمل کنیم تا در این حوزه بیشترین سرمایه گذاری و حساسیت و دقت در فعالیت ها انجام شده و عقب ماندگی ها نیز جبران شود.

استاندار اردبیل افزود: نمرات نهایی و نتایج کنکور ما اصلاً مطلوب و مناسب نیست و باید ایراد کار را با نگاه تخصصی پیدا کنیم تا کاستی ها برطرف و در سال های آینده رتبه بیست و پنجم و بیست و ششم استان در کشور به یک رتبه رضایت بخش ارتقا یابد.

عاملی بیان کرد: در این حوزه تنها آموزش و پرورش نمی تواند بار مسئولیت سنگین را عهده دار شود بلکه بهتر است همه پای کار بیایند و به دور از نگاه سیاسی، حزبی و یا جریان خاص بتوانیم آموزش و پرورش را از این شرایط نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رتبه بندی مدارس اردبیل و انتخاب مدیران را داده ایم

پیشنهاد رتبه بندی مدارس اردبیل و انتخاب مدیران را داده ایم