مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-02بين الملل

تقویت سرویس ماهواره ای آیفون با کمک ایلان ماسک


ارسال پیام اضطراری آیفون ها از طریق ماهواره های Globalstar ممکن می شود و حالا این شرکت برای پرتاب ماهواره های بیشتر، با اسپیس ایکس قرارداد امضا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ اپل سال گذشته میلادی با رونمایی از گوشی های سری آیفون 14، قابلیت ارسال پیام اضطراری ماهواره ای را هم معرفی کرد.

کوپرتینویی ها برای این قابلیت با شرکت Globalstar کار می کنند و حالا گزارشی جدید نشان می دهد که Globalstar برای بهبود عملکرد ارسال پیام اضطراری آیفون، اسپیس ایکس کمپانی ایلان ماسک را برای پرتاب ماهواره هایش انتخاب کرده است.

طبق گزارش رسانه Nola و براساس داده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، شرکت Globalstar برای پرتاب ماهواره هایش، بین سال های 2023 تا 2025 به اسپیس ایکس 64 میلیون دلار پول می دهد.

گوشی های سری آیفون 14 زمانی که به وای فای یا شبکه سلولار دسترسی ندارند، می توانند از طریق ماهواره پیام های اضطراری ارسال کنند.

اپل در هنگام معرفی این قابلیت اعلام کرد که برای مدت دو سال، استفاده از آن رایگان خواهد بود، بااین حال نمی دانیم کاربران پس از این مدت باید چه هزینه ای پرداخت کنند.

  حالا هم Globalstar می خواهد با همکاری اسپیس ایکس، عملکرد این قابلیت را بهبود ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سرویس ماهواره ای آیفون با کمک ایلان ماسک

تقویت سرویس ماهواره ای آیفون با کمک ایلان ماسک