مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-23سياسي

برای اصلاح معیشت مردم باید اشتغال ایجاد شود


برای اصلاح معیشت مردم باید اشتغال ایجاد شود اما متاسفانه حمایت استان از سرمایه گذاری ضعیف و عملکرد جزیره ای علت این مشکل است، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت:برای اصلاح معیشت مردم باید اشتغال ایجاد شود اما متاسفانه حمایت استان از سرمایه گذاری ضعیف و عملکرد جزیره ای علت این مشکل است، هر دستگاهی یک بخشنامه می دهد و موجب اختلال در روند کارها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی فداکار صبح امروز اول شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مرور و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم است و با نام شهیدان رجایی و باهنر گره خورده که اگرچه عمر دولتشان کوتاه بود اما الگویی از خدمت رسانی را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف و قوت دیده شود، افزود: دشمن تلاش می کند ضعف ها را برجسته کرده و تلاش ها دیده نشود که ما باید کارهای انجام شده و نقاط قوت را اطلاع رسانی کنیم و ببینیم.

استاندار کرمان با گلایه از حمایت نکردن از سرمایه گذاری عنوان کرد: پروژه ای داریم که می تواند 1000 اشتغال ایجاد کند اما برخی در مسیر آن کارشکنی می کنند.

کار خیلی بدی است که اجازه ندهیم سرمایه گذار کار کند؛ اگر خلافی هم صورت می گیرد، می گوییم رسیدگی شود اما متاسفانه دوستان زیاد کمک نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اصلاح معیشت مردم باید اشتغال ایجاد شود

برای اصلاح معیشت مردم باید اشتغال ایجاد شود