مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-13بين الملل

ادعای خصمانه صدراعظم آلمان علیه برنامه هسته ای ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان در سخنانی خواستار مذاکرات بین المللی درباره خلع سلاح هسته ای شد و ادعا کرد که ممانعت از «تولید اورانیوم با غنای بالا» در ایران که می تواند به «تولید سلاح هسته ای» منجر شود، - صدراعظم آلمان با ادعای تلاش برای منع ایران از تولید اورانیوم با غنای بالا خواستار مشارکت جهانی در این موضوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، اولاف شولتز ، صدراعظم آلمان در سخنانی خواستار مذاکرات بین المللی درباره خلع سلاح هسته ای شد و ادعا کرد که ممانعت از تولید اورانیوم با غنای بالا در ایران که می تواند به تولید سلاح هسته ای منجر شود، مهم ترین اقدام دوران جدید خلع سلاح هسته ای است.

صدراعظم آلمان همچنین خواستار مشارکت روسیه، آمریکا و چین در این فرایند شد و گفت که سلاح های هسته ای یک تهدید برای بشریت است، به همین دلیل است.

این سخنان صدراعظم آلمان همزمان با برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی صورت گرفته است.

همزمان با برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس با انتشار بیانیه ای مشترک مدعی شدند که ایران به تعهدات پیشین با آژانس بین المللی انرژی اتمی عمل نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای خصمانه صدراعظم آلمان علیه برنامه هسته ای ایران

ادعای خصمانه صدراعظم آلمان علیه برنامه هسته ای ایران