مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-09بين الملل

کابوس جنگ دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد


در میان تنش هایی که رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی و در مرزها با آنها مواجه است، یک سرهنگ از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ یوم کیپور گفت که ارتش این رژیم هنوز نگران تکرار آن است.

- در میان تنش هایی که رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی و در مرزها با آنها مواجه است، یک سرهنگ از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ "یوم کیپور" گفت که ارتش این رژیم هنوز نگران تکرار آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، تالیا لانکری، سرهنگ نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنگ یوم کیپور (جنگ اکتبر 1973) زخمی عمیق و ضربه ای است که همواره با آن زندگی می کنیم زیرا آنچه شاهد هستیم به معنای آن است که جنگی رخ خواهد داد.

لانکری گفت: ستاد کل ارتش از زمان جنگ روز کیپور هر هفته وضعیت را ارزیابی می کند و به ویژه با صحبت هایی که درباره حزب الله، تحولات در مرزهای شمالی و توسعه نیروهای آن در این مناطق وجود دارد، همواره ارزیابی به این سوال ختم می شود که آیا نشانه هایی دال بر جنگ وجود دارد یا نه.

این سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مسوولان ستاد کل ارتش این سوال را از سرویس آمان (سرویس اطلاعات نظامی وابسته به ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی) دارند، بخشی از این موضوع نتیجه چیزی است که در یوم کیپور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس جنگ دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد

کابوس جنگ دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد