مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-06اجتماعي

بازگشت بیش از 76 درصد زائرین به کشور


رییس پلیس راهور فراجا از بازگشت بیش از 76 درصد زائرین به کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیش از 85 درصد زائرین با خودروی شخصی آمده اند توصیه می شود رانندگان استراحت کافی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی گفت: در عین حال که مأموریت بزرگ اربعین در 6 مرز کشور در حال انجام است راهپیمایی عظیم جاماندگان حسینی در سراسر کشور به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد گزارشی که از پلیس راهور استان ها داشتیم در حدود 1440 شهر در کشور و حتی در روستاها این راهپیمایی عظیم برگزار شد.

وی افزود: در مأموریت اربعین ما تقریباً بیش از 3 میلیون 500 هزار زائر داشتیم که 97 درصد از مرزهای 6 گانه زمینی خارج و به همین نسبت هم بازگشت خواهیم داشت همچنین تا کنون بیش از 76 درصد زائرین به کشور بازگشته اند.

سردار هادیانفر گفت: با توجه به مشکلاتی که در ناوگان عمومی بود به زائران توصیه شد که از خورد شخصی استفاده کنند که بیش از 85 درصد از زائران با خودروی شخصی آمده اند.

وی افزود: ترافیک در مسیر برگشت در حال مدیریت بوده و از صفر بامداد تا ساعت 18 امروز بیش از 225 هزار نفر از زوار به کشور بازگشته اند؛ پیش بینی می شود تا ساعت 12 حدود 330 هزارتا 335 هزار نفر به کشور بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 76 درصد زائرین به کشور

بازگشت بیش از 76 درصد زائرین به کشور