مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-24اقتصادي

مشکل آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی در سال جاری برطرف می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تمهیدات انجام شده و تصویب دولت، مشکل آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی در سال جاری برطرف می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تمهیدات انجام شده و تصویب دولت، مشکل آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی در سال جاری برطرف می شود.

محمد کلامی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر گفت: این شهرستان به دلیل اینکه شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی، بعثت و سایر شهرک هایی که در آن قرار دارد و همچنین روحیه مردم این منطقه که توام با کار، تلاش و تولید است، برای تیم اقتصادی استان حائز اهمیت است.

وی به پتانسیل های شبستر اشاره کرد و گفت: این شهرستان در بخش تولید صنعت و کشاورزی فعال بوده و از هر نظر جامع الشرایط است.

کلامی بر تلاش مسئولین در حوزه اقتصاد تاکید کرد و گفت: ویژگی تمام مسئولین در شهرستان شبستر باید تلاش در حوزه اقتصاد باشد.

مسئولین باید در واحدهای تولیدی و صنعتی حضور میدانی داشته و با احصاء موانع و مشکلات و انعکاس آن به مسئولین استانی و کشوری امکان راهبری به موقع و رفع مشکلات را فراهم آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال است که در نامگذاری ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی در سال جاری برطرف می شود

مشکل آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی در سال جاری برطرف می شود