مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-18سياسي

روند گزینش دستیار فرمانداران سیستان و بلوچستان در حال اجراست


دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: هنوز هیچ کدام از دستیاران فرمانداران در شهرستان های این استان منصوب نشدند و این روند درحال اجراست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: هنوز هیچ کدام از دستیاران فرمانداران در شهرستان های این استان منصوب نشدند و این روند درحال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جعفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم و به منظور دخیل کردن مردم در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری و اجرا؛ مقرر شد تا تعدادی از جوانان نخبه، انقلابی، مؤمن و متعهد، متخصص و نام آشنا که از بدنه جامعه بوده و در میان مردم به خوشنامی شهره هستند به عنوان دستیار و به صورت جهادی در کنار فرمانداران هر شهرستان بکارگیری شوند.

وی افزود: این روند در سیستان و بلوچستان نیز در حال اجراست و با توجه به اینکه انتخاب این افراد بسیار مهم و حساس است و باید چهره های جهادی و فعال و دارای اعتبار مردمی معرفی شوند تعدادی از آنها به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی شده و مراحل گزینش و تأیید صلاحیت آنها برای خدمت و همکاری جهادی با فرمانداری ها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند گزینش دستیار فرمانداران سیستان و بلوچستان در حال اجراست

روند گزینش دستیار فرمانداران سیستان و بلوچستان در حال اجراست