مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-17فرهنگي

اعلام آثار دو بخش دیگر از جشنواره آیینی سنتی


هیات انتخاب دو حوزه «ویژه» و «آزاد» بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی نتایج پذیرفته شدگان نهایی این بخش را معرفی کردند.

- هیات انتخاب دو حوزه ویژه و آزاد بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی نتایج پذیرفته شدگان نهایی این بخش را معرفی کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، هیات انتخاب بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی متشکل از حسین شوندی، اکرم قاسم پور و مهدی صفاری نژاد در حوزه ویژه و هادی مرزبان، فرهاد قائمیان و محمود فرهنگ در حوزه آزاد نتایج آثار راه یافته نهایی به این بخش از جشنواره را اعلام کردند.

هیات انتخاب این بخش ، پس از دریافت آثار شرکت کنندگان به شیوه دیجیتال از سوی دبیرخانه، کارهای ارسالی را در محل ستاد جشنواره بررسی و نتایج نهایی را (بدون ترتیب و اولویت) به شرح زیر اعلام کردند.

* بخش صحنه ای – ویژه 1- نمایش شنگرف به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی از تهران (استان تهران) 2- نمایش آقا دلبر به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی مجتبی لاله زاری از یزد (استان یزد) 3- نمایش خان نهم به نویسندگی ابوالقاسم غلام حیدر و کارگردانی هاشم مهری از شوشتر (استان خوزستان) 4- نمایش پری به نویسندگی خیرالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار دو بخش دیگر از جشنواره آیینی سنتی

اعلام آثار دو بخش دیگر از جشنواره آیینی سنتی