مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-31اقتصادي

کشف لوازم یدکی های قاچاق و کیلویی در جعبه های نو


افراد متقلب صفحه کلاچ های کهنه را به ازای هر کیلوگرم 30 تا 40 هزار تومان از تعمیر گاه های شهر خریداری می کردند و بعد از بسته بندی تا یک میلیون تومان به فروش می رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حمید مطهری در این باره اظهر کرد: افراد متقلب صفحه کلاچ های کهنه را بصورت فله ای و به ازای هر کیلوگرم 30 تا 40 هزار تومان از تعمیر گاه های شهر خریداری می کردند و بعد از پولیش کاری و رنگ آمیزی آن ها را در بسته بندی های لوازم یدکی داخلی و خارجی تا یک میلیون تومان به فروش می رساندند.

وی افزود: این کالا های تقلبی در بازار تا سه میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد و متخلفان حتی با جعل علامت استاندارد کارت گارانتی و ضمانت نامه تقلبی محصولاتشان را نیز در اختیار مشتری قرار می دادند.

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: در این رابطه یک نفر به عنوان مسئول این باند دستگیر و مقادیر قابل توجهی کارتن های بسته بندی با جعل علامت استاندارد و بالغ بر 500 قطعه صفحه کلاچ تقلبی با هماهنگی دستگاه قضایی و انتظامی کشف و ضبط شد.

مطهری تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 109 قطعه از لوازم یدکی مشمول استاندارد اجباری است و مردم می توانند با ارسال شماره ثبت شده زیر نشان استاندارد کالا به شماره پیامک 10001517 از اصالت کالا مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم یدکی های قاچاق و کیلویی در جعبه های نو

کشف لوازم یدکی های قاچاق و کیلویی در جعبه های نو