مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-05پزشكي

متخصصان طب ایرانی در پیاده روی اربعین چه می کنند؟


رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از حضور 36 متخصص طب ایرانی برای ارائه خدمات درمانی در پیاده روی اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مژگان تن ساز، رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از دو مرکز مستقر در مسیر پیاده روی اربعین بازدید کرد.

 تن ساز با حضور در دو واحد مستقر در دانشگاه اهل البیت و بیمارستان ابومهدی واقع در عمود 833 و عمود 1325 ؛ ضمن خداقوت به متخصصان طب ایرانی حاضر در محل از چگونگی و بخش های مختلف خدمات رسانی به زائرین بازدید کرد.

وی حضور 36 متخصص طب ایرانی در سفر اربعین را علاوه بر کمک به درمان بیماری های شایع این سفر، موجب حفظ سلامتی زائرین حسینی دانست و از مراجعه تقریبی 500 تا 1500 نفر به مراکز طب ایرانی در طول شبانه روز خبر داد که در ابتدا برای آموزش و ترویج سبک زندگی سالم و بهداشت سفر، بروشور توصیه های طب ایرانی در سفر اربعین در اختیارشان قرار می گیرد.

نماینده دفتر طب ایرانی و مکمل پس از دیدار با پزشکان و مشاهده عملکرد تیم متخصصان طب ایرانی، از بخش ماساژ دیدن کرد و گفت: با توجه به اینکه کوفتگی، پادرد و بدن درد مشکل شایع در پیاده روی اربعین است علاوه بر انجام ماساژ توسط 38 نفر کارشناس آموزش دیده، نحوه ماساژ دادن تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان طب ایرانی در پیاده روی اربعین چه می کنند؟

متخصصان طب ایرانی در پیاده روی اربعین چه می کنند؟